Шановний клієнт!

Висловлюємо Вам велику подяку за те, що обрали наш магазин. Ми сподіваємось, що придбана в нас продукція та надані послуги задовольнять всі Ваші вимоги. Наш магазин залишає за собою право відмовити у задоволенні потреб споживача у разі порушення ним умов гарантії, які приведені далі. Всі умови гарантії діють у рамках Закону «Про захист прав споживачів» та регулюються законодавством України.

Умови гарантії

      1. Гарантія на товар дійсна тільки при наявності гарантійного талону, який повинен бути заповнений належним чином, із зазначенням серійного номера продукту, дати продажу (дати здійснення ремонту),  терміну дії гарантії та печаткою нашого магазину.
      2. Безкоштовний ремонт надається тільки протягом терміну дії гарантії, починаючи від дати продажу виробу.
      3. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати тим, що зазначені в гарантійному талоні.
      4. Товар знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, а також у випадках:
      5. Якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або є очевидною спроба самостійного ремонту, якщо пошкоджена гарантійна пломба.
      6. Якщо були виявлені самостійні зміни конструкції, або коли товар чи його частка експлуатуються не за призначенням або в непередбачених умовах.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

  1. Механічні пошкодження.
  2. Пошкодження водою або вологим середовищем.
  3. Пошкодження від попадання в середину товару сторонніх предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин.
  4. Пошкодження внаслідок стихійного лиха (пожежа, підтоплення, тощо).
  5. Пошкодження, які викликані невідповідністю державним стандартам системи електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу та інших пристроїв, які працюють та підключаються до виробу.
  6. Пошкодження від аварій в електромережі.
  7. Пошкодження від використання сумісно з нестандартними та саморобними пристроями.
  8. Пошкодження від природного зносу самого товару або його частин та аксесуарів.

 

Виріб приймається на гарантійне обслуговування при дотриманні таких умов:

  • Виріб приймається безпосередньо від покупця (власника) з детальним письмовим описом несправності.
  • Серійний номер виробу підтверджується по базі серійних номерів магазину.
  • Предʼявлений гарантійний талон із розбірливою печаткою фірми, в якому вказаний серійний номер виробу та дата продажу (ремонту).
  • На виробі присутня не пошкоджена і не затерта гарантійна пломба і серійний номер.

Гарантія не поширюється:

  • На періодичне обслуговування та ремонт, заміну частину звʼязку з їх зносом (наприклад, чищення та змазування кулерів – дані послуги є платними).
  • Скарги на зупинку кулерів внаслідок їх забруднення (і на збитки, спричинені такою зупинкою) не приймаються.
  • Програмне забезпечення, встановлене користувачем.

Виріб знімається із гарантійного обслуговування у таких випадках:

  • Наявність механічних пошкоджень.
  • Заподіяння шкоди внаслідок недотримання споживачем правил експлуатації, використання виробів не за призначенням.
  • Заподіяння шкоди внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача; пошкодження чи втрата виробу внаслідок обставин неподоланої сили (стихія, пожежа, блискавка і т. ін.).
  • Пошкодження, зумовлене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідини, комах, тварин, прямих сонячних променів.
  • За наявності слідів стороннього втручання чи здійснення самостійного ремонту, внаслідок внесення змін у конструкцію виробу.
  • Заподіяння шкоди у результаті транспортування.